about-3 back-contact back-deep eitaa کانال روبیکاخبرگزاری سایبربان
مطالب پربازدید
بازار
1405/02/02 - 13:10- بررسی تخصصی

بازار سیاه فیلترشکن در زمان قطع اینترنت؛ از قیمت‌های میلیونی تا موج گسترده کلاهبرداری

مقاله ای از کارشناس سایبری مهیار خدادادی پیرامون مسئله فیلتر شکن ها در زمان قطعی اینترنت بین المللی

در
1405/02/01 - 15:13- ایران

در غم از دست دادن پدر امت به سوگ نشسته ایم

در غم از دست دادن پدر امت به سوگ نشسته ایم

بزرگ‌ترین
1405/01/10 - 16:13- جنگ سایبری

بزرگ‌ترین حمله سایبری به شرکت‌های نفتی امارات

شرکت های نفتی امارات مورد حمله سایبری گروه هکری نصیر قرار گرفت

رسانه‌های اسرائیلی معتقدند که تشدید فشار ایالات متحده، میدان سایبری تهاجمی رژیم صهیونیستی و شرکت‌های جاسوسی مانند «NSO» را به سمت فروپاشی سوق می‌دهد.

به گزارش کارگروه بین‌الملل سایبربان؛ رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که تشدید اقدامات ایالات متحده علیه صنعت سایبری تهاجمی رژیم صهیونیستی باعث شده تا شرکت‌های جاسوسی مانند «NSO» و کاندیرو (Candiru)، عوامل کلیدی در بخش فناوری رژیم اشغالگر، مشتریان و کارمندان خود را از دست بدهند.

تحقیقات انجام شده توسط ایتای ایلنای (Itai Ilnai)، گزارشگر تحقیقی اسرائیل هایوم، نشان داد که ایالات متحده در حال برداشتن گام‌های پی در پی با هدف تضعیف این صنعت، از جمله لغو روادید برای کارکنان اسرائیلی، اعمال تحریم‌ها بر شرکت‌ها و لغو معاملات بزرگ است.

مقامات این صنعت، ممانعت از ورود کارمندان سایبری رژیم صهیونیستی به ایالات متحده را ناک‌اوت شدن برای صنعت پیشرو در سطح جهانی دانستند و استدلال کردند که واشنگتن قصد دارد تل‌آویو را تحت فشار قرار دهد.

یکی از مقامات صنعت سایبری رژیم صهیونیستی با بیان اینکه وزارت امنیت این رژیم در مدیریت بحران ناکام مانده و همه تاوان آسیب به امنیت ملی را خواهند پرداخت، اظهار داشت:

«اگر آمریکایی‌ها به این سیاست‌ها ادامه دهند، صنعت را به طور کامل از دست خواهیم داد. وضعیت به شدت خطرناک شده است.»

این تحقیقات همچنین نشان داد فشارها، که در دوره دولت بایدن با شدت آغاز شد، به طور قابل توجهی بر شرکت‌های پیشرو در این زمینه مانند NSO و کاندیرو تأثیر گذاشته و منجر به از دست دادن مشتریان و بسته شدن شرکت‌هایی مانند کواندروم (Quandrom) شده است.

مقامات اسرائیلی هشدار دادند که ادامه این سیاست‌ها می‌تواند منجر به فروپاشی کامل این بخش شود.

یک منبع صنعت سایبری در گفتگو با روزنامه اسرائیل هایوم تأیید کرد که نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی نتوانسته‌اند به این بحران رسیدگی کنند و وضعیت را «نزدیک به فلج» توصیف کرد.

این منبع تأکید کرد که وزارت امنیت ایالات متحده مجوزهای معاملاتی را که قبلاً امضا شده بود، مسدود و خسارت زیادی به شرکت‌ها وارد کرده و به جای مقابله با بحران سایبری تهاجمی، به مسائل مربوط به تحریم شهرک نشینان رسیدگی می‌کند.

به گفته محققان، واحد 8200 ارتش رژیم صهیونیستی در حال توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی (AI) پیشرفته‌ای است که در تسهیل نسل‌کشی این رژیم در غزه نقش دارد.

وب‌سایت «¡Do Not Panic! » اعلام کرد که اعضای سابق واحد 8200، متخصص در هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و کلان داده، اکنون توسط شرکت‌های فناوری بزرگ مانند مِتا، گوگل، اَپل، آمازون، مایکروسافت، «OpenAI» و انویدیا، به عنوان برترین شرکت هوش مصنوعی در جهان، استخدام می‌شوند.

این وب‌سایت فاش کرد که متخصصان اسرائیلی در سراسر جهان پراکنده هستند و پایگاه‌ها از سانفرانسیسکو و نیویورک تا اسپانیا، سوئیس، لندن و قدس اشغالی را شامل می‌شود.

محققان تأکید کردند که بسیاری از این کارشناسان صهیونیستی هوش مصنوعی از واحد 8200 اکنون در بخش نوآوری در استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی هستند و توسط رسانه‌های شرکتی به عنوان موج بعدی رهبران هوش مصنوعی تجلیل می‌شوند.

منبع:

تازه ترین ها
بیش
1405/04/01 - 16:36- آسیب پذیری

بیش از ۴ هزار روتر دی‌لینک به بات‌نت AryStinger آلوده شدند

پژوهشگران امنیتی از شناسایی بات‌نت جدیدی با نام AryStinger خبر داده‌اند که با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌های قدیمی، بیش از ۴ هزار روتر فرسوده دی‌لینک را آلوده کرده است.

در
1405/02/01 - 15:13- ایران

در غم از دست دادن پدر امت به سوگ نشسته ایم

در غم از دست دادن پدر امت به سوگ نشسته ایم

اذعان
1405/01/23 - 16:31- ایران

اذعان رسانه غربی به موفقیت ایران در جنگ رسانه‌ای برابر آمریکا

رسانه های غربی اعتراف کردند ایران در جنگ رسانه ای با استفاده از هوش مصنوعی دست برتر را دارد