هک دهها سیستم دوربین امنیتی رژیم صهیونیستی
به گزارش کارگروه حملات سایبری سایبربان؛ در ۲۵ اکتبر سال جاری، یک گروه هکری محور مقاومت موسوم به اکسیس (Axis) بیانیهای در تلگرام منتشر کرد و مسئولیت حمله سایبری انجام شده در ۲۲ اکتبر، به عنوان بخشی از یک کمپین گستردهتر حملات، را بر عهده گرفت.
این گروه هکری اعلام کرد که بیش از ۱۲۰ سیستم دوربین مداربسته و یک سرور اینترنتی مستقر در سرزمینهای اشغالی را هک کرده و به این ترتیب توانسته از راه دور فعالیت دشمن را رصد کند.
این بیانیه شامل چندین تصویر از دوربینهای امنیتی هک شده بود که فضای داخلی مشاغل را نشان میداد.