مخدوش شدن زیر دامنه مخابرات هند توسط هکرهای پاکستانی
BSNL که شرکت مخابراتی دولت هند است و مقر آن نیز در شهر دهلی نو واقع شده است، سابقه خوبی در برقراری امنیت خود ندارد و چندین بار در طول چند سال گذشته مورد حملات هکرها قرار گرفته و مخدوش شده است. عمده حملات صورت پذیرفته به این شرکت توسط هکرهای پاکستانی رخ داده است.
صفحات مخدوش شده به قرار ذیل میباشند:
آنها همچنین پیامی را در سمت چپ این وب سایت با عنوان " Team MaXiMiZerSOp# Free For Kashmir " از خود بر جای گذاشتند که در اعتراض به تصرف ایالت کشمیر بیان شده است.
لازم به ذکر است که تصاویری از صفحات مخدوش شده در وب سایت zone-h.com قابل مشاهده میباشند./