بزرگترین کمپانی تولید گوشی های سامسونگ راه اندازی شد
به گزارش کارگروه فناوری اطلاعات سایبربان؛ هند یکی از بازارهای بزرگ مصرفی گوشی های هوشمند است و بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد اما هنوز بیش از یک میلیارد نفر جمعیت دارد و این بدان معناست که این کشور هنوز پتانسیل کاربران بیشتر را دارد. طبق آمار و ارقام در سال 2017 تعداد کاربران گوشی های هوشمند 124 میلیون افزایش یافت. به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفت تا بزرگترین کارخانه تولید گوشی های هوشمند را در هند راه اندازی کند و با شیائومی به رقابت بپردازد.
از طرفی باید گفت که این اقدام سامسونگ تاثیر گمرک را بر محصولات و قیمت محصولات از بین می برد و نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. به زودی بیش از 5000 کارمند جدید در این کمپانی استخدام خواهند شد و بازار کار در این کمپانی داغ می شود. تا قبل از شیائومی، سامسونگ محبوب ترین برند گوشی هوشمند در هند بود و اکنون سعی دارد تا از این محبوبیت استفاده کند و مجددا نظر طرفداران هند را به خود جلب کند.