about-3 back-contact back-deep eitaa کانال روبیکاخبرگزاری سایبربان
مطالب پربازدید
بازار
1405/02/02 - 13:10- بررسی تخصصی

بازار سیاه فیلترشکن در زمان قطع اینترنت؛ از قیمت‌های میلیونی تا موج گسترده کلاهبرداری

مقاله ای از کارشناس سایبری مهیار خدادادی پیرامون مسئله فیلتر شکن ها در زمان قطعی اینترنت بین المللی

در
1405/02/01 - 15:13- ایران

در غم از دست دادن پدر امت به سوگ نشسته ایم

در غم از دست دادن پدر امت به سوگ نشسته ایم

بزرگ‌ترین
1405/01/10 - 16:13- جنگ سایبری

بزرگ‌ترین حمله سایبری به شرکت‌های نفتی امارات

شرکت های نفتی امارات مورد حمله سایبری گروه هکری نصیر قرار گرفت

سازمان خدمات درآمد داخلی ایالات‌متحده آمریکا (IRS)، فرایند ارسال‌ نامه‌هایی به دارندگان ارزهای دیجیتال که مشمول مالیات را آغاز کرده است. در این نامه به آنها توصیه شده است که بدهی‌های مالیاتی‌شان را بپردازند و برای این ارزها اظهار نامه پر کنند.

به گزارش کارگروه فناوری سایبربان ؛ طبق گزارش کوین‌دسک، سازمان IRS هفته پیش اعلام کرد که روند ارسال نامه‌هایی تحت عنوان «نامه‌های آگاه‌کننده» را آغاز کرده است. طبق این بیانیه این نامه‌ها ۳ نوع مختلف داشته‌اند.

بنا بر اعلام سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا، تا پایان ماه جاری میلادی، چیزی بیش از ۱۰ هزار نامه به مالیات‌دهندگان ارسال خواهد شد.

به گفته این نهاد، اسم افرادی که برای آنها نامه ارسال شده است از طریق فرآیندهای استاندارد مختلفی که IRS‌ برای خود دارد، تهیه شده است.

مدیر سازمان درآمدهای داخلی آمریکا، «چاک رتیگ»، در بیانیه‌ای می‌نویسد:

مشمولین مالیات باید این نامه‌ها را به‌شدت جدی گرفته و اظهارنامه‌های مالیاتی خود را بررسی و در اسرع وقت نسبت به اصلاح اطلاعات و پرداخت مالیات و جرائم خود اقدام کنند. سازمان درآمدهای داخلی ایالات‌متحده در حال گسترش حیطه تلاش‌های خود در حوزه ارزهای مجازی است و این تلاش‌ها شامل استفاده هر چه بیشتر از تحلیل داده است. تمرکز سازمان بر اجرای قانون و کمک به مشمولان مالیات برای فهمیدن کامل قانون و انجام وظایف‌شان است.

در ماه می (خرداد) گزارش شده بود که سازمان درآمدهای داخلی ایالات‌متحده، برای اولین بار از سال ۲۰۱۴، به دنبال تدوین سازوکارهای مشخصی در خصوص ارزهای دیجیتال است. بسیاری از سازمان‌ها و صنایع وابسته، از این نهاد خواسته بودند تا سازوکارهای خود را در خصوص ارزهای دیجیتال بهبود بخشیده و آنها را به‌روزرسانی کند و با این کار ارزهای دیجیتال را به‌عنوان دارایی‌های ناملموس به رسمیت بشناسد و قوانین مالیاتی در مورد آنها اعمال کند.

روز پنجشنبه، یکی از کاربران وب‌سایت «ردیت»، در بخش بیت کوین آن نوشت چنین نامه‌ای را از جانب سازمان درآمدهای داخلی آمریکا دریافت کرده است. همچنین یک حقوق‌دان، در مصاحبه با «فوربز»، اعلام کرد که این سازمان برای برخی از موکلین او که پرونده‌هایی درمورد ارزهای دیجیتال دارند نیز چنین نامه‌هایی را فرستاده است.

تازه ترین ها
بیش
1405/04/01 - 16:36- آسیب پذیری

بیش از ۴ هزار روتر دی‌لینک به بات‌نت AryStinger آلوده شدند

پژوهشگران امنیتی از شناسایی بات‌نت جدیدی با نام AryStinger خبر داده‌اند که با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌های قدیمی، بیش از ۴ هزار روتر فرسوده دی‌لینک را آلوده کرده است.

در
1405/02/01 - 15:13- ایران

در غم از دست دادن پدر امت به سوگ نشسته ایم

در غم از دست دادن پدر امت به سوگ نشسته ایم

اذعان
1405/01/23 - 16:31- ایران

اذعان رسانه غربی به موفقیت ایران در جنگ رسانه‌ای برابر آمریکا

رسانه های غربی اعتراف کردند ایران در جنگ رسانه ای با استفاده از هوش مصنوعی دست برتر را دارد